Tuesday, October 2, 2018

BBM 3410/18: Kehidupan Seorang Pelajar Tahun Akhir

Assalamualaikum ......


Apa khabar semua......



sekarang saya berada di tahun akhir semester terakhir juga. kehidupan pelajar tahun akhir ini lebih mencabar kerana banyak perkara perlu disiapkan dengan segera. Alhamdulillah kehidupan sebagai seorang pelajar Degree ni semuanye okay. Walaupun saya tahu kehidupan sebagai seorang pelajar degree ni bukan mudah yang dijangka tapi syukur dengan semangat, doa dan usaha saya serta kedua ibu bapa saya telah memudahkan segala urusan saya dalam menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar yang akan memegang segulung ijazah .
Tetapi dalam rasa seronok tu ada jugak rasa binbang dalam diri ini. Sekarang ni saya berapa dipertengahan sem akhir dan tinggal beberapa minggu saja lagipeperiksaan pertengahan akan berlangsung. selain itu saya juga sedang menyiapkan projek tahun akhir. saya memerlukan banyak masa untuk menyiapkan tugasan tersebut di samping dibebani oleh tugasan yang lain. Aku perlu juga untuk meyiapkan segala tugasan walaupun dihambat waktu...




Related image











0 comments:

Post a Comment