Thursday, November 8, 2018

BBM 3410/ 18 One Shoot Video

Haiii semua..... kita jumpa lagi.....

Aku ingatkan azab telah habis setelah buat simpulan bahasa melalui lakonan bergambar. Rupanya datang lagi azab baru. Prof aku suruh pulak buat one shoot video pulak. Lagilah jenuh sebab kena buat lakonan berdasarkan lagu yang dipilih....

Aduhhhhh............. Stresssnyaa........ aku rasa macam nak drop je krusus ini....
Adoi.....

Ingat senang ke aku nak tergedik-gedik... terkinja-kinja buat video itu...
Dahlah kena buat satu shoot je tanpa edit.... aku tak boleh bayangkan macam mana nak buat video itu....

Aku bersama dengan ahli kumpulan aku pon merancang macam mana untuk menyelesaikan video tersebut... Untunglah kumpulan aku sorang tak ada waktu sebab pegi mobiliti... kalau tak aku pon tak tahu la... hahahahaha.... setelah selesai membuat perbincangan bagi menjayakan one shoot video itu... kami pon membuat latihan....

Sepanjang latihan itu.... macam-macam jadi.... memang suka selak macam orang gila sebab nak buat video itu.... entah berapa kali buat video itu... aku pon tak tahu berapa kali praktis buat video tuh... haa... lupa pula nak cakap.... lagu kumpulan kami pilih bagi one shoot video itu lagu pencuri hati- mark adam.... itu pon jenuh cari lagu....

Kami pun buat latihan sehingga semuanya puas hati.....



Dibelakang tabir 1


Dibelakang tabir 2

0 comments:

Post a Comment